A Filolàlia hem fet una aposta de futur i ens hem estrenat en l’àmbit del copywriting. Això significa que, a banda de tot el que ja fèiem, ara també assessorem diverses empreses i escrivim allò que necessiten per impulsar el seu negoci i la capacitat de captar nous clients.
Redactem articles per a blogs, newsletters, publicacions per a xarxes socials, notes de premsa, i tot el que faci falta per optimitzar la projecció del negoci en qüestió.
La gràcia de Filolàlia és que podem oferir tres serveis en un: el de la creació de continguts, la correcció d’aquests mateixos continguts i la traducció d’aquests cap a d’altres llengües. Això fa que el servei que oferim sigui més ràpid, àgil i complet.
El client només treballa amb Filolàlia, i no ha de dependre de ningú més per assegurar ni la qualitat lingüística ni de posicionament SEO que s’espera d’un servei de copywriting.
Coneixem les diverses tècniques de storytelling, calls to action, etc. i les treballem a consciència per garantir els màxims resultats. A més, ho complementem amb serveis paral·lels com ara una revisió exhaustiva del web, propostes noves de continguts i un estil més coherent i novedós que s’adapti a la idiosincràsia de l’empresa concreta.
Estem molt contents d’haver-nos format en aquest nou camp i d’haver-nos estrenat amb dues empreses de l’àmbit sanitari i de formació que ja confien plenament en nosaltres. Qui més hi estaria interessat?
Benvinguts a una nova era. A Filolàlia, més i millor.