‘With languages, you are at home anywhere’

Edmund De Waal

NOU SERVEI: COPYWRITING

Portada

Comparteix l'article

A Filolàlia hem fet una aposta de futur i ens hem estrenat en l’àmbit del copywriting. Això significa que, a banda de tot el que ja fèiem, ara també assessorem diverses empreses i escrivim allò que necessiten per impulsar el seu negoci i la capacitat de captar nous clients.

 

Redactem articles per a blogs, newsletters, publicacions per a xarxes socials, notes de premsa,  i tot el que faci falta per optimitzar la projecció del negoci en qüestió.

 

La gràcia de Filolàlia és que podem oferir tres serveis en un: el de la creació de continguts, la correcció d’aquests mateixos continguts i la traducció d’aquests cap a d’altres llengües. Això fa que el servei que oferim sigui més ràpid, àgil i complet. 

 

El client només treballa amb Filolàlia, i no ha de dependre de ningú més per assegurar ni la qualitat lingüística ni de posicionament SEO que s’espera d’un servei de copywriting.

 

Coneixem les diverses tècniques de storytelling, calls to action, etc. i les treballem a consciència per garantir els màxims resultats. A més, ho complementem amb serveis paral·lels com ara una revisió exhaustiva del web, propostes noves de continguts i un estil més coherent i novedós que s’adapti a la idiosincràsia de l’empresa concreta. 

 

Estem molt contents d’haver-nos format en aquest nou camp i d’haver-nos estrenat amb dues empreses de l’àmbit sanitari i de formació que ja confien plenament en nosaltres. Qui més hi estaria interessat?

 

Benvinguts a una nova era. A Filolàlia, més i millor. 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

Més articles!

IDIOMES AL PODER

O el poder dels idiomes, oi? Parlar llengües empodera. En molts sentits. Fixem-nos-hi: 1. Parlar una llengua amplia horitzons mentals

NOU CURS, NOUS RUMBS

A Filolàlia estem d’estrena. I ens encanta. Aquest estiu ens han passat moltes coses (totes bones!) i hem llegit, après,

web

Fabulari

Com va allò de parlant la gent s’entén? Doncs és a partir d’aquesta idea que neix Fabulari, ja que és

ca